, ,

کاتالوگ شرکت طنین توسعه پارس

شیر زلزله طنین

دانلود کاتالوگ شیرهای حساس به زلزله و شیرهای برقی نشت

کاتالوگ شرکت طنین توسعه پارس یک فایل پی دی اف است که به صورت تصویری و نوشته های کوتاه  محصولات این شرکت را معرفی می نماید. این مجموعه دیدگاهی کلی به همه کسانی می دهد که به صورت یک سند قصد آشنایی با محصولات شرکت طنین توسعه پارس را دارند. برای متقاضیان محصولات شرکت طنین توسعه پارس بهتر است که قبل از بازدید جزئی از محصولات در قسمت فروشگاه، ابتدا کاتالوگ را دانلود نمایند. این امر باعث می گردد که سفارش محصولی کاملا مطابق با مشخصات فنی  مورد نیاز تسهیل شود. برای مثال در تصاویر سایزهای اسمی شیرها و نوع و کاربرد آنها مشخص است. همچنین ابعاد و دیگر مشخصات فنی لازم برای نصب در کاتالوگ مذکور موجود است. این مجموعه همچنین برای نصاب های مجاز این ادوات نیز  بسیار مناسب و کاربردی است.

کاتالوگ شرکت طنین توسعه پارس در دو قسمت کلی قابل ملاحظه است. ابتدا در یک صفحه تصویر شیرهای حساس به زلزله در سایزهای مختلف قرار دارد که عنوان هر کدام ذیل آنها نوشته شده است.  در صفحه بعدی تصویر شیرهای شات آف برقی یا شیرهای برقی نشت قرار دارد که سایز اسمی شیر ذیل آن نوشته شده است. سایز مذکور سایز اسمی لوله در محل نصب شیر شات آف برقی است. در صفحات بعدی ابتدا دسته شیرهای دنده ای قرار دارد. این شیرها عبارتند از شیر حساس به زلزله 1 اینچ، شیر زلزله یک و یک چهارم اینچ، شیر زلزله  یک و یک دوم اینچ و شیر . در صفحات بعدی به ترتیب شیر حساس به زلزله 2 اینچ، شیر حساس به زلزله 3 اینچ، شیر حساس به زلزله دو و یک دوم دنده ای، شیر حساس به زلزله 2 اینچ فلنجی و شیر حساس به زلزله 4 اینچ و نهایتا شیر حساس به زلزله 6 اینچ.

باید توجه داشت که شیر های طنین اعم از اینکه شیر حساس به زلزله باشند یا شیر شات آف برقی، سایزهای 3  اینچ، 4 اینچ، 6 اینچ و 8 اینچ فقط با اتصال فلنجی و بر اساس استاندارد تولید می گردد.

این امر در کاتالوگ ملحوظ است.

دانلود فایل پی دی اف کاتالوگ شرکت طنین توسعه پارس

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید